dimecres, 3 de desembre del 2014

La Peppa Pig al món màgic de l'Aina!

L'Aina ja té 2 anys... una princeseta preciosa i divertida que volia un pastís de la Peppa Pig.


La seva mare em va dir que volia un pastís que la deixés amb la boca oberta, i dient:
 "mama,... mira..."

De seguida, vaig pensar en basses de fang i la família Pig instal·lada a casa seva...
Però no m'acabava de fer el pes.

Fins que un dia, mentre em dutxava, la idea em va sorgir de cop i volta: 
l'Aina necessitava màgia, necessitava princeses i colors llampants.






 
,... al cap i a la fi, només celebrem els 2 anys una vegada! ;P


Així, va sorgir la idea d'una Peppa a cavall entre princeses i fades, com un regal...


La Peppa estima la natura, així que l'havia de posar en un camp de flors, amb papallones brillants... però no podien ser flors simples, eren màgiques, flors amb centres de botons, i a sobre un paquet de regal que la Peppa ha fet aparèixer per art de màgia amb la seva vareta.


I què millor per celebrar els 2 anys que una fada padrina en forma de Peppa Pig, oi Aina?


Felicitats princesa, que siguis molt feliç...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips